Samo jedan potez bio je potreban Vladi RH da ''odmrzne'' 12 zaustavljenih ili usporenih projekata te započne potražnju za novim izvođačima radova. Riječ je o gradnji cesta i autocesta, javlja RTL koji među spomenutim projektima ističe dovršenje Slavonike, odnosno 33 posljednja kilometra autoceste koja završava kod Osijeka. Time će se dosad sagrađena autocesta spojiti s mostom na rijeci Dravi, a sve će biti dio Koridora 5c koji ide od Budimpešte do Ploča. Tu je i dugoočekivani dovršetak autoceste Zagreb – Velika Gorica – Sisak. Od 50-ak planiranih kilometara u posljednjih 12 godina izgrađeno je svega devet kilometara od Velike Gorice do Buševca. Većina radova usporena zbog problema s izvođačima. Taj je zastoj porezne obveznike stajao ukupno 1,1 milijardu kuna, a sada su osigurane 4,2 milijarde kuna za njihov završetak. Dovršenje spomenutih autocesta, ali i vijadukta između Ravče i Ploča te tunela Sv. Ilije.
Samo jedan potez bio je potreban Vladi RH da ''odmrzne'' 12 zaustavljenih ili usporenih projekata te započne potražnju za novim izvođačima radova.
Riječ je o gradnji cesta i autocesta, javlja RTL koji među spomenutim projektima ističe dovršenje Slavonike, odnosno 33 posljednja kilometra autoceste koja završava kod Osijeka. Time će se dosad sagrađena autocesta spojiti s mostom na rijeci Dravi, a sve će biti dio Koridora 5c koji ide od Budimpešte do Ploča. Tu je i dugoočekivani dovršetak autoceste Zagreb – Velika Gorica – Sisak. Od 50-ak planiranih kilometara u posljednjih 12 godina izgrađeno je svega devet kilometara od Velike Gorice do Buševca.
RTL napominje da je većina radova usporena zbog problema s izvođačima. Taj je zastoj porezne obveznike stajao ukupno 1,1 milijardu kuna, a sada su osigurane 4,2 milijarde kuna za njihov završetak. Dovršenje spomenutih autocesta, ali i vijadukta između Ravče i Ploča te tunela Sv. Ilije potvrdio je potpredsjednik Vlade zadužen za gospodarstvo Branko Grčić.
– Ovim činom mi smo odmrznuli sve projekte i oni kreću kad se stvore meteorološki uvjeti – smatra Grčić.